👈 فروشگاه فایل 👉

پاورپوینت استاندارد حسابداري شماره 13 (حسابداري مخارج تأمين مالي)

ارتباط با ما

... دانلود ...

پاورپوینت استاندارد حسابداري شماره 13 (حسابداري مخارج تأمين مالي)

دانلود پاورپوینت با موضوع استاندارد حسابداري شماره 13 (حسابداري مخارج تأمين مالي) ، در قالب ppt و در 24 اسلاید، قابل ویرایش، شامل هدف استاندارد، دامنه کاربرد، تعریف مخارج تأمين مالي، تعریف دارايي واجد شرايط، نمونه های دارايي واجد شرايط، شناخت مخارج تأمين مالي، زمان شروع احتساب مخارج تأمين مالي در بهاي تمام شده دارايي، توقف احتساب مخارج تأمين مالي در بهاي تمام شده دارايي

مشخصات فایل

تعداد صفحات

24

حجم

728/289 کیلوبایت

فرمت فایل اصلی

ppt

توضیحات کامل

دانلود پاورپوینت با موضوع استاندارد حسابداري شماره 13 (حسابداري مخارج تأمين مالي) ، در قالب  ppt و در 24 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

هدف استاندارد

دامنه کاربرد

تعریف مخارج تأمين مالي

تعریف دارايي واجد شرايط

نمونه های دارايي واجد شرايط

شناخت مخارج تأمين مالي

زمان شروع احتسا ب مخارج تأمين مالي در بهاي تمام شده دارايي

توقف احتساب مخارج تأمين مالي در بهاي تمام شده دارايي

قسمتی از متن پاورپوینت:

مخارج تأمين مالي ممكن است شامل موارد زير باشد:

الف. سود تضمين شده ، كارمزد و جرايم ديركرد تسهيلات مالي كوتاه مدت و بلندمدت .

ب . مخارج جنبي تسهيلات مالي دريافتي از قبيل حق ثبت و حق تمبر اسناد تضميني واگذاري در رابطه با قراردادهاي مربو ط.

ج . مخارج تأمين مالي مربوط به قراردادهاي اجاره به شرط تمليك و خريد اقساطي كه براساس استانداردهاي حسابداري مربوط شناسايي مي شود.

توضیحات:

این فایل شامل پاورپوینتی با عنوان " استاندارد حسابداري شماره 13 (حسابداري مخارج تأمين مالي) ، " می باشد که در حجم 24 اسلاید، همراه با توضیحات کامل تهیه شده است.

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.

👇محصولات تصادفی👇

پاورپوینت زمین شناسی مهندسی گسل ها در 74 اسلاید کاملا قابل ویرایش همراه با شکل و تصاویر ‬‎ بررسی ابعاد سلامت با تاکید بر سلامت روانی و بررسی نظریه های آن بررسی روند تولید و دلایل نوسانات ترکیب نیروی انسانی پاورپوینت تحلیل کتابخانه و موزه ملی ملک مبانی نظری و پیشینه تحقیق کانال­های مستقیم و غیرمستقیم در بازاریابی بیمه