👈 فروشگاه فایل 👉

فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری هوشمندی رقابتی

ارتباط با ما

... دانلود ...

فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری هوشمندی رقابتی

دانلود نمونه فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت با عنوان مبانی نظری و پیشینه تحقیق هوشمندی رقابتی ورد قابل ویرایش با فرمت doc بصورت جامع و کامل با منابع بروز و جدید

مشخصات فایل

تعداد صفحات

57

حجم

409/127 کیلوبایت

فرمت فایل اصلی

docx

توضیحات کامل

عنوان این نوشتار فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری هوشمندی رقابتی  و با هدف مبانی نظری و پیشینه تحقیق هوشمندی رقابتی می باشد. بر اساس تعریف دانشکده مدیریت فرانسه  ، هوشمندي رقابتی عبارت است از هنر یافتن،جمع آوري، فرآوري و ذخیره‎سازي اطلاعات، به منظور دسترسی و استفاده پرسنل در تمام سطوح سازمان، تاضمن شکل دادن به آینده سازمان، از وضعیت موجود نیز در قبال تهدیدات رقابتی حمایت کنند (WWW.escp-eap.net). مسلماً همیشه شرکت‎هاي کوچک و بزرگ کاربرد بعضی از روش‎ها را در مقابل رقیبانشان حفظ کرده‎اند بدون اینکه بدانند که این روش و سبک، همان هوشمندي رقابتی است. نمی‎توان گفت که آنها نمی‎توانند کارهاي خیلی بهتر از آن انجام دهند و این (شناسایی روش‎هاي بهینه) همان نیرویی است که در انجمن حرفه‎اي هوشمندي رقابتی نهفته است. برداشت اعضاي انجمن از هوشمندي رقابتی برخلاف گذشته، حرفه‎اي ساختنروش‎هاي آن است. این نه تنها شامل شناسایی منابع اطلاعاتی پایه، جمع آوري و آنالیز اطلاعات می‎شود، بلکه شامل ابزارها و تکنیک‎هایی به منظور کاربردي ساختن آن نیز هست.

نمونه پیشینه هوشمندي رقابتی

آشتیانی و همکاران (1393) در تحقیقی تحت عنوان بررسی هوشمندی رقابتی از منظر کارآفرینان (بر مبنای معادلات ساختاری) به این نتیجه رسیدند مطالعه کارآفرینان با سطح بالای نگرش کارآفرینی و بازارگرایی حوزه وسیع‌تری از هوشمندی رقابتی را با فراوانی بیشتری مورد کنکاش قرار می‌دهند از سوی دیگر با به کارگیری هوشمندی رقابتی کارآفرینان به مزایای رقابتی‌ای دست پیدا می‌کند که دیگر رقبا از آن برخوردار نیستند و به درک بهتری از نقاط ضعف و قوت خود و رقبایشان دست می‌یابند.

فهرست مطالب

 تعریف مفهومی هوشمندی رقابتی

تعریف عملیاتی هوشمندی رقابتی

فصل دوم: مبانی نظری پژوهش

2-3 هوشمندی رقابتی    31

2-3-1هوش تجاری (کسب وکار)    33

2-3-2 هوش سازمانی    34

2-3-3مفهوم هوشمندی رقابتی    35

2-3-4 اخلاق و هوشمندی رقابتی    36

2-3-5 استراتژی و هوشمندی رقابتی    36

2-3-6 وظایف و نقش‌های هوشمندی رقابتی    36

2-3-7 فرایند هوشمندی رقابتی    37

2-3-8 هوشمندی رقابتی در عمل    40

2-3-9 خواص پنچ‌گانه هوشمندی رقابتی    41

2-3-10 تفکر راهبردی و هوشمندی رقابتی    43

2-3-11 ارزیابی هوشمندی رقابتی    4

2-4 وفاداری    45

2-4-1 رويكردهاي رفتاري،نگرشي، وابستگي و تركيبي    48

2-4-2 عوامل اثرگذار بر رابطة رضایت و وفاداری    55

2-5 پیشینه تحقیق

2-5-1 پیشینه داخلی

2-5-2 پیشینه خارجی

2-6 مدل مفهومي تحقيق

منابع    

منابع داخلی    

منابع خارجی

👇محصولات تصادفی👇

بررسی نظریه های هوش سازمانی و ارائه راهکاری جهت استقرار آن در سازمان مولفه ها و نظریه های مربوط به دلبستگی پاورپوینت استاندارد حسابداري شماره 23 (حسابداري مشاركتهاي خاص) پایان نامه کارشناسی صنایع و معادن با عنوان کریستال‌های انرژی درمانی و خواص سنگ‌ها پاورپوینت تحلیل سالن بدنسازی دشت نور مازندران